Friday, October 22, 2010

Tidig morgon= Mera dag

Idag var det inga som helst problem att gå upp tidigt, så nu sitter jag här och äter frukost, duschad, fönad och sminkad...redo för fredag...och inte vilken fredag som helst, nämligen min sista fredag, (och arbetsdag), på gamla jobbet, min namnsdag (det är ju Marita idag), och dagen före min födelsedag! =)...
Tur säger jag bara att jag gick upp tidigt idag, för idag är en sån där dag som man vill ha så lång dag som möjligt =)...

Ha en god dag!
PoK/ Trasdockan

2 comments:

vbf said...

Oj, oj vilka spännande dagar du har att se fram emot.
Grattis till allt!!!
Bra att du får lite excitement som forberedelse till nästa helg... ;-)
KramJx

Linda said...

Ja, nästa helg blir det raj raj, det vill jag lova. Om en vecka är jag hos dig och på Primani =p