Wednesday, October 20, 2010

Baka liten kaka...

Dagfen inleddes med bakning inför vårat väntade fikabesök i eftermiddag =)
...och Tor hjälpte till =)


Idag har varit en dag som jag har känt mig ganska så stressad.
Min laptop är fortfarande borta och jag saknar den väldigt mycket...Tyvärr så verkar det inte se så ljust ut, och jag hoppas att min bror kan rädda det som räddas kan =S...
Detta innebar också att jag var tvungen att köra mitt spinningpass med minilaptopen, (eftersom jag har varit dum nog att inte bränna en reservskiva av ett spinningpass), men det gick bättre än jag trodde, jag hade nämligen trott att telenor inte skulle fungera så bra i spinningsalen, men det gjorde det ;-)
Efter träning, solning, dusch och fix iordning på gymmet, så hann jag förbi mataffären för en snabb handling innan jag hämtade Tor lite tidigare idag, eftersom vi skulle ha mysigt eftermiddags-fika-besök av Patricia och hennes underbara barn.
Det var bra att Patricia och barna kom idag...Jag behövde en avslappnande fika/ pratstund.
Tack Goá vänner!

Nu får det bli en soft kväll framför tven tillsammans med M. Ska strax stänga av lapotopen och bara ignorera mitt sjuka begär att kolla in på FB varje minut...det blir som en stressfaktor...

Ha en god kväll bloggen!

PoK/ Trasdockan

6 comments:

patricia said...

Tack själv gumman! Det va jättemysigt att komma hem till er och umgås! Kram

vbf said...

The naked chef.....hihi
(trodde att han hade ett fiiiint forkläde att skyla sig med...;)

Linda said...

Haha, Ja, försök säga det till honom, provade både i lördags och igår att han skulle ha det på sig...Men han gillar att vara utan kläder...tydligen ;-) Snart ses vi igen VBF!

vbf said...

Ja, snart ses vi. Tor kanske tar efter sin "kusin" Daisy. Henne såg man inte ofta med kläderna på i den åldern.... =S.
Kram till er alla, Jxx

Linnéa said...

Vet inte riktigt vad miljö och hälsa skulle säga om att 1) kocken inte har på sig skyddskläder och 2) det hela sker på golvet..... ;) Jag kommer hem helgen typ 12 november, hur jobbar du då? Vi kanske kan hinna ses? Nordliga, ungdomliga Uppsalakramar!

Linda said...

Men kära Linnéa, klar jag hoppas kunna träffa dig, men det får nog bli på fredagen då, för sedan jobbar jag ju både lördag, (12-20) och söndag, (delad tur). Så finns möjligheten hoppas jag att vi kan ses =) Kramar tillbaka!