Sunday, October 17, 2010

Jag och min Monark!

Jag och min Monark har just varit ute på en testtur =). Jag provade att cykla till nya jobbet och tillbaka, eftersom jag tänker försöka göra det nu när jag bara har 5 km till jobbet =).
Det tog 28 minuter att cykla dit och hem igen, (alltså 10km), så det kommer passa perfekt att ta cykeln istället för bilen.
Dessutom kommer det bli svårt att passa in träning på helgerna framöver när jag kommer jobba så vad kan komplitera bättre än cykling då ;-).

Jag fick en Monark i födelsedagspresent utav min pappa och hans familj!

2 comments:

Linnéa said...

Åh, fiiin cykel! Jag vill också!

Linda said...

Jojo...fint sá dé vá...;-)
Helt underbart att känna vilken frihet det är att cykla ändå...HAde jag glömt, så längesedan som det var jag cyklade, (utomhus alltså)...spinningcyklar är jag ju van vid ;-)