Friday, October 15, 2010

Varför ska det vara så jävla svårt att tro på att man förtjänar sina framgångar???

Alltså just nu är mitt liv pretty damn perfect!
Jag vill inte ändra någonting;

*Min familj är underbar och allderes precis som jag vill ha den...
*Vi bor i ett allderes underbart, lagom stort hus, på en allderes underbar plats, där vi trivs jättebra...
*Jag har fått ett superbra jobb, (tillsvidare), som jag vet att jag kommer trivas på, både vad gäller arbetskamraterna, chefen, arbetsstället, arbetstiderna och arbetsuppgifterna...
*Jag har fina vänner...
*På min fritid ägnar jag mycket tid till träning och hälsa...
*Dessutom har jag turen att tillochmed få jobba med just träning, och att motivera andra till träning...

Visst är det ganska skrämmande när det käns som livet går lite för bra för att vara sant, och jag börjar lixom tänka hemska tankar om vad framtiden kanske bär med sig...
Jag blir rädd att allt en dag ska vända, och att jag kanske förtjänar att ha det jädrans bra just nu, för att någon övermakt vet att jag kommer ha en fruktansvärt tråkig och hemsk framtid...

Ne, det ska tydligen vara jävligt svårt att tro på att man förtjänar och har gjort sig förtjänt av sina framgångar.
Jag är en person som anser att man själv väljer hur man ska leva sitt liv...Ni vet, allt det där som att; "Du väljer dina vänner", "Du KAN, bara du VILL", "Ta inte åt dig mer än du klarar av"...och "What goes around, comes around" osv, och så är det väl med allt?...Det finns liksom inga ursäkter till att misslyckas...Förstår ni...eller..., det gör jag knappt själv nu, vet inte hur jag ska formulera mig mer...
Lika väl som man kan tycka att man har sig själv att skylla till dåliga saker som händer, så ska man fan ta åt sig och TRO PÅ att man förtjänar sin framgångar...
Du förtjänar Dina framgångar!

2 comments:

Moa said...

Du förtjänar verkligen allt gott! Ja förstår hur du tänker... (å ja tror att ja vet vad du e orolig för)..? Men ja tror att du kan va helt lugn! Du har ju haft de tyfft nu ett tag så ja tror att du har fått din beskärda del av motgångar redan =) Nu kommer "belöningen" =D
Som sagt, ja tror inte att du behöver va orolig alls! Du förtjänar alla framgångar i världen!!! Kramar!

Linda said...

Tack vännen! Det samma till dig. Allt fint du har i ditt liv...(och allt bra som, (jag inte tvekar på), kommer komma till dig snart),är bara rätt att du får ha och njuta av =)...Kram!