Sunday, October 10, 2010

Dimmig söndag

Hejsan bloggen.
Jisses vilken dimmig dag det är...Men jag uppskattade det verkligen i morses när jag ute på en 4,8km löprunda...oerhört skönt att springa när det är så mycket syre i luften =), även om man knappt ser 50 meter framför sig.
26min 31 sek klockande jag in på.

Familjen ska snart ge oss iväg in till stan då ett av köpcentrena firar 20 årsjubeleum...och Schrek ska ju tydligen finnas på plats, så vi tänkte se om Tor har lust att hälsa på honom =)

Annars så ska jag ju jobba min 4e utav 6 kvällar irad...så det börjar ta på det, och imorgon ser jag ju lite fram emot, eftersom jag ska gå bredvid på nya jobbet då =).

Käns bra att få 2 bredvidgångsdagar i denna veckan, innan jag börjar på riktigt, för det är ju lite mer ansvar och sådär nu när jag blir ordinarie, så jag har ju lite frågor och sådär nu ;-).

Ha en skön söndag kära blogg!
PoK/ Trasdockan

No comments: