Friday, October 8, 2010

4e gången gillt?...

Nu har jag ändrat Tors dagis-schema för typ 4e gången på ca 1,5 månad...Nu tänker inte jag ändra en gång till, innan dessa kommande 3 veckor är förbi...Så det så!

Återigen blinkar en liten varningslampa i mitt huvud om att dagisfröknarna förmodligen tycker att jag är en väldigt vimsig och slarvig mamma som inte har någon koll på hur jag har det...

Men jag är egentligen inte så vimsig, för hade jag varit det, så hade jag inte haft koll på när, hur och vart i schemat som ändringar krävs...Jag är bara en mamma som har mycket omkring sig just nu, och jag blir faktiskt lite förvånad över mig själv som ändå lyckas hålla koll och ordna upp allt...so far ;-)...
Däremot ska jag inte sticka under stol med att rutiner verkar vara lite av en bristvara i mitt, (och min familjs), liv just nu...
Jag intalar mig själv att det kommer bli bättre med den saken när jag väl börjar på mitt nya jobb...


Här får Ni tillockmed en liten sneekpeek i min privata kalender...

This week in my agenda...

Next week in my agenda...

2 comments:

vbf said...

Det står inte med STORA bokstäver att VBF kommer hem nästa helg!!!!
KramJx

Linda said...

Oj...ska genast fixas...som sagt MYCKET att hålla koll på...då är det lätt att glömma ;-)