Monday, October 4, 2010

En härlig helg, och en fantastisk start på nya veckan =)

Vilken fantastisk helg det har varit. Så underbart att komma iväg och smaka på den bästa sidan av vad som kallas "studentliv"...
Uppsala är verkligen en fantastisk stad som jag kommer att besöka fler gånger...var så säker =).
Bilder från självasta damsupén kommer i senare inlägg.
Jag har Tor har just ätit äggmackor till frukost och det är dags för mig att komma in i duschen för att börja få ett utsende inför dagen.
Eftersom jag ska på APT-möte idag med nya jobbet =D, så har jag satt in Tor på dagis, men mötet börjar inte förens 13.30, men Tor ska vara på dagis redan 10.00, så innan mötet ska jag ta mig en sväng ut till Källby för att träffa
Patricia
och barna =)...
Åh, det käns som det blir en fantastisk start på nya veckan =)...
Jag, uppe vid slottets utsiktsplats, framför Uppsala domkyrka =)

3 comments:

PIC said...

Tusen tack för att du kom upp Linda! Det var verkligen skitkul, att vi ska göra om det, gånger tusen! Kraaaam!

patricia said...

Hot mama! Tack för en mysig förmiddag! Och tack så jättemycket för Elinas present och skorna till Jamie! Ses på söndag! Kram!

Linda said...

Tack själv Linnéa för denna underbara upplevelse. Jag hoppas att jag får komma upp fler gånger! Kram...

Tack till dig Patricia för goda kakan och mysiga pratstunden. Japp, på söndag ses vi =)