Wednesday, October 13, 2010

Poängjakten! Anmäl dig ;-)

Förresten är det inte för sent att anmäla sig till poängjakten, (detta årets spinningtävling på Korpen). Men kom ihåg att anmäla Er denna veckan för att ta chans på storvinsten ;-)...
Jag råkade hursomhelst slinta in i tävlingen trots att det inte var tänkt från början ;-)

Jag hade faktiskt själv inte anmält mig, (för jag hade inte hittat någon partner), men idag kom en tjej på mitt spinningpass, och hennes lagkamrat hade hoppat av, så nu blir vi ett lag ias =)...
Hon vann första årets spinningtävling (2008), och jag vann ju förra året, så vi är In It To Win It, så att säga, och vi har ju alla förutsättningar ;-)

Joina Du med vettja!

2 comments:

Moa said...

Borde verkligen anmäla mig men ja vet inte om ja törs... ;-)

Linda said...

Ja, vad skoj om du gjorde det. Klart du törs...man har ju absolut inget att förlora ;-)