Monday, October 11, 2010

Skönt...

I förmiddags när jag och Tor var ute en timme innan lunch, så fick jag ett ryck att klippa ner allt i rabatterna...(för jag antar att det är sånt man gör när växter är överblommade, övermogna och allt för vildvuxna?)...Nu har jag bara landet kvar att klippa lite i så borde trädgården vara redo att blomstra på nytt till nästa vår och sommar =)...

Tor var såklart också med och gick och rafsade lite med en liten kratta, fast lite ivägen tyckte jag nog att han var ändå...så vi får se om jag tar resten en dag när han inte promt ska vara inom en meters radie från mig ;-)

Skönt att få undanröjt lite iaf...och då menar jag verkligen lite...för jag är ingen trädgårsfantast...

Nu kommer snart svärmor och jag ska väl ge mig iväg till nya jobbet on sisådär 45 min =)...

No comments: