Monday, March 31, 2014

Lite pics från Backstage!

Jag hade i det stora hela en fantastiskt trevlig dag i lördags.
Den fylldes av härliga upplevelser, förväntningar och trevliga människor både i publiken och backstage!

Jag är oerhört glad att ha träffat dessa fantastiska människor och hoppas att hålla vidare kontakt och kanske återse dem på andra tävlingar i framtiden! :-D

Förväntansfull inför stageentrance!

Tack för all stöttning genom resan och under tävlingsdagen bästa coach!
Så inspirerande och motiverande, ödmjuk, ärlig och helt fantastisk som människa!
Jag har verkligen haft tur som fick ha Camilla som coachade in mig i fitnessvärlden!


Just chillin with My feet high!



Fooling around!
Having fun!
Babes backstage! Från vänster!
Madelen, ( som tog hem långa klassen och over All!) Grattis!, och Kajsa och Py!

Nu följer vi alla varandra på Instagram för att kunna inspireras och puschas av varandra!
Vi hade grymt skoj bakom scenen och stöttningen även där var helt amazing!

Happy memories!

Önskar min coach, och tjejerna all lycka till med vad de tar sig för i framtiden :-)



No comments: