Friday, March 21, 2014

Afterwork med Korpen

Godkväll bloggisar!
Jag är hemma från en afterwork-kväll med kollegorna på Korpen!

Jag tvekade in i det sista. Har känt mig uttömd på energi idag, särskillt efter spinningen.
Men så tänkte jag på vad min coach sagt till mig! "Ge dig ut, njut!"
Jag har under dieten inte varit särskilt social, och på de flesta afterwork som anordnas med korpen så jobbar jag oftast!

Tyckte att det var dax att faktisk delta, nu när jag för en gångs skull var ledig och inte hade några speciella planer.
De skulle äta hamburgare och utse årets bowlingmästare ;-)... Så jag tog mig i kragen.
Efter ett bra, (trots träningsvärk), allt-i-allo-pass följt av dagens andra cardio, med mamma på Sportlife i eftermiddag, så åkte jag hem, fixade mig iordning och tog mig bort till Bowlinghallen.

Jobbig dietmänniska som var noga med vad jag specialbeställde att äta, men go personal som fixade till en toppenfin laxsallad till mig, ist för hamburgertallrik.


Sedan spelade vi bowling, innan jag kände att det var dax att dra mig hemåt.

Chillar i soffan en stund innan läggdax!



Hoppad ni har en bra fredagskväll!
PoK/ Trasdockan

No comments: