Friday, March 28, 2014

Bikini Reveal!!!

JA! Här är den bloggisar!
Min bikini!

1,5 timme kvar till registreringen, och för att ingen, (av mig ovetande bild), ska hinna publiceras på något forum innan jag själv får visa den här på bloggen, så delar jag altså med mig av bikinin här och nu!


...and the official, "In-the-hotel-bathroom-mirror" pic ;-)...


Varje liten millimeter uppsydd för att passa just min kropp!

Förmodligen det dyraste  plagget jag äger, och det plagg jag någonsin lagt ner mest tid på, men med den lyckan jag känner när jag har den på mig, så är den värd varenda liten krona och varenda liten handlimmad kristall ;-)...

Som ni förstår så är vi framme i Alingsås och incheckade på vårt rum...
Nu blir det chill på hotellrummet...

Blog ya later!
PoK/ Trasdockan 

2 comments:

Lena Askerlund said...

Så snygg!!! Lycka till i morgon. Du är bara bäst hur det än går! Tusen kramar!

Linda said...

Tack mamma.
Ja, JAG kommer iaf känna mig FAB, vad som än händer ;-)