Friday, March 28, 2014

Just chillin, waiting...

Hello!

Jag har fixat det sista!
Shaving ✔️
Sista peelingen ✔️
Löshåret i ✔️

Nu bara jag chillar med lite mellis, plockar ner de sista grejerna i väskan, (läs väskORNA ;-), och har en god stund på mig att bara ta det lugn innan Danne kommer och det är dax för avfärd.


En liten parentes såhär bara;
Jag får en del lycka-till-meddelande via sms och mail. Jag svarar såklart på alla för jag tycker det är oerhört kul att veta att ni är så många som hejjar på mig, fast jag aldrig ens har träffat några av er :-).
Tack ska ni verkligen ha!
Men bara så ni vet så kommer jag nog ha svårt att "höra av mig hur det går imorgon", till var och en.
Jag kommer att uppdatera här på bloggen och på Instagram så gott jag kan.
Små korta updates, men jag lovar att hålla den som är intresserad underättad, altså HÄR, och på IG.

Hoppas ni njuter av en solig fredag bloggisar.
PoK/ Trasdockan

2 comments:

Whisper in the wind said...

Solen skiner i Alingsås och kommer nog att göra det hela helgen. Ha nu en underbar avslut på resan du har gjort och njut av helgen. Låt den vara belöning för det arbetet du har lagt ner.

Linda said...

Tack så mycket. Jag ska absolut njuta, lita på det :-)