Monday, March 10, 2014

Bjuder på ett mer levande inlägg och lite måndagshumor


Måndagshumor!
Let me represent for you;
The lord of the abs. Gollum Smeagol Ragdoll...
"My precious"
Haha, så löd min första tanke när jag såg dessa bilder på mig från dagens gymsesion!
#gollumlookalike :-P

Hej bloggen!
Jag ska jobba ikväll så blir ingen spinning för mig, men har dock hunnit med ett bra pass i gymmet följt av löpning denna förmiddag.
Så skönt och välbehövligt efter en busy helg.
Nu är jag "on track" igen ;-)
 
Har dock fått nån inflamation i mitt vänstra knä, olämpligt nog.
Men med lite försiktighet så hoppas jag att den snart ska lägga sig.
Det käns ju så typiskt bara =/, men min kropp har jobbat hårt det senaste året, och med en begränsad kost, under flera månader nu, så antar jag att kroppen börjar säga ifrån på sina egna sätt.
 
Varsågod bloggisar!
Efter en lite dålig update-period så vill jag uppmuntra er med 2 filmklipp från dagens axel och bicepspass.
 
 
 
 
 
Hoppas ni har en FAB start på nya veckan!
Pok/ Trasdockan

No comments: