Thursday, March 27, 2014

Godmorgon Torsdagsbloggisar!

Yayy!
Torsdag och ynka 2 dagar!, kvar till min tävlingsdebut!
:-D

Idag ska jag bara fixa de sista förberedelserna inför tävlingen, (handla för tävlingsdagen), nu på förmiddagen!

Sedan blir det soffläge i soffan, framför tven, omväxlat med min bok!

So much happyness and love in My life right now!
Jag vill tacka alla Er bloggisar som följer mig och som skickar fina lycka-till-hälsningar i form av komentarer här på bloggen, IG, mail och sms!
Ni anar inte vad glad jag blir av er stöttning :-)

"Follow your hart, abs you'll find lots of reasons to smile, every day!"


Have FAB, and I'll blog ya later!
PoK/ Trasdockan 

2 comments:

Anonymous said...

Linda, du är helt fantastisk i det du har gjort fram till idag.

Jag tar nog ledigt från lunchspinningen i morgon när du inte är där ;-) men du är väl tillbaka i sadeln nästa fredag antar jag och då ses vi!

Lycka till på Lördag.
/P

Linda said...

Tack snälla vän! Ja, då är jag tillbaka och kör igen :-)
Ha det gott.
Kram! :-D