Thursday, March 20, 2014

Min dag

Haha... :-)
Ledig idag må jag ha varit,!men ändå lyckas dagen gå snabbt med full fart!

Efter att ha hämtat min bikiniunderdel hos sömerskan, (som jag nu är meganöjd med ;-), så åkte jag raka vägen till gymmet.
Blev ett bröst och triceps-pass följt av 30 min på crosstrainern.
Käns så fräscht, kul och inspirerande att träna på ett nytt gym :-D... Happy!




Hem och käka lunch för att sedan kila vidare till finaste vännen Pamela för lite kaffe, pratstund och klippning :-)


Jag har också hunnit med att handla sminket som jag ska ha på tävlingen :-D

I eftermiddag har Tor varit på gymnastik, han får börja från och med idag, (lite mitt-i-terminen) :-)

Nu är vi hemma, har ätit middag och det är dags för kvällsbestyr.

Ha en chill kväll bloggisar!
PoK/ Trasdockan



No comments: