Monday, March 10, 2014

Underlättad cardio

Min pappa alltså! <3 <3 <3
När jag kom hem från jobbet ikväll så stod denna lilla behändiga goding i mitt vardagsrum! :-D



Han hade hittat den på second hand och klok som han är så vet han precis vad en Busy mother Ragdoll behöver!

Kommer underlätta min cardio framöver!, särskilt de dagar som jag har Tor hemma.
Har ju många gånger känt mig lite frustrerad, (särskilt nu under dieten), att jag inte kommer ut och kan utföra min morgon/ kvällscardio.
(Jag kan ju inte gärna ge mig iväg ut och springa när Tor ligger och sover :-/ )

Eller bara slippa ge sig UT en lördag/ söndagskväll efter jobbet, och ist köra crosstrainern framför tvn! :-)
Awsome!

Japp, jag har redan provtränat den nu ikväll framför nyheterna ;-)

19 dagar kvar till tävling!
Im gonna give it My very best until I Walk off that stage!



No comments: