Saturday, March 29, 2014

Oerhört besviken... Ingen finalplats

Jaha, bloggisar!
Så var tävlingen över.

Jag har lånat några bilder från Instagram eftersom jag själv inte har några bilder;





Jag kom inte till final.

Jag känner mig oerhört besviken, förbannad och ledsen.

Jag kommer skriva mer om detta, men just nu finner jag inga ord för min besvikelse, så lite svårt att uttrycka mig.
Jag får helt enkelt samla mig lite, bearbeta och återkomma.

STORT TACK! till alla som har stöttar med fina komentarer, mail och sms!
Ni förstår inte vad det betyder för mig!
Tack, tack, TACK!



Nu drar vi till GBG och bor på hotell tills på måndag!

2 comments:

Klara och Ann-Louise said...

Hej Linda! Jag och mamma har gjort en professionell bedömning; Domarna har fel! ;)

Sjukt bra jobbat och vilken självdisciplin du har tjejen!

Stora kramar från oss! :)

Klara & Ann-Louise

Linda said...

Haha, ni är för goa. :-) Huvudsaken är att jag vet om mitt engagemang, även om domarna inte kunde se det...

Kram till er båda