Thursday, March 27, 2014

Tankar såhär i slutspurten!

Godkväll bloggisar!

Det närmar sig med stormsteg nu, timme för timme innan sista förberedelserna här hemma skall göras, och det är dags för avfärd mot Alingsås!



Ja, för om ett dygn ligger jag i hotellsängen, inregistrerad och på plats!
Det är nu målgången börjar.

Allt är planerat, det som kan vara förberett är förberett.
Hur känner jag då?
Hur går tankarna lixom?

Jag känner mig än så länge lugn.
Jag vet vad som väntar, iaf närmaste dygnet.
Klart att jag plötsligt drabbas av någon orohets-tanke emellanåt, men jag fokuserar på allt skoj jag har att se fram emot.
Inget ska få förstöra denna helgen för mig.
Jag har laddat så länge nu.

Jag vandrar omkring här hemma, kollar så allt är packat...dubbelkollar,...trippelkollar.
Vill ju inte glömma något viktigt, men jag måste påminna mig själv att chilla!
Det bara nått rastlöshets-tix jag verkar ha just nu ;-)

Pratade med coachen tidigare idag också.
Vi verkar dra jämnt vad gäller tidsuppfattningar och förväntningar, vilket käns bra!

Jag tänker också på hur fantastiskt det är att jag har tagit mig hit, jag just nu befinner mig.
Jag har haft motgångar, medgångar, tvivel, och tro.
Men jag har sedan dag ett vetat en sak!,
Jag kommer aldrig, aldrig, ångra att jag gjort denna resan!
Hur det än går på lördag, så är jag en vinnare i mina egna ögon.

Jag har gjor denna resan för mig, och ingen kan ta det ifrån mig.
Jag ville prova hur det käns att 1 dag i mitt liv, ha kämpat för att uppnå min absoluta toppform, och jag vill föreviga det minnet med kamera, men också med mina närmaste, som givetvis kommer att finnas på plats på lördag.

Allt annat efter det är just nu ovesäntligt.
Ännu ett av mina livs drömmar är på gång att gå i uppfyllelse, och hur tacksam jag än är, för allt stöd och all peppning jag har fått i detta från mina närmaste, min coach, några mer eller mindre bekanta, kollegor etc, så är det i slutändan jag som har uppfyllt mig själv!
Så sjukt stolt över det!

Det är dags för motherRagdoll att chilla det sista av kvällen och snart lägga mig och sova.

Have FAB bloggisar!
PoK/ Trasdockan 

No comments: