Thursday, March 13, 2014

Update med coachen

Japp! Idag hade jag uppdatering med Camilla, (min coach).
Och shit!, hon fick mig verkligen att inse hur det närmar sig!



Idag pratade vi mycket om just sista veckan innan tävlingen, och om självaste tävlingsdagen.
Vi planerade upp den lite och plötsligt sa hon; "Du vet Linda, du har gjort allt det jobbiga nu. Du har byggt upp din kropp, dina muskler, du har dietat ner dig till tävlingsform och lyckats hålla den under flera veckor, det är bara att rulla in sista 2 veckorna nu"...

När hon sa detta så kände jag hur nära det är!, hur sant det hon sa, faktiskt är!
Jag har avklarat alla stegen nu, bara målgången kvar, och FY fan!, vad starkt gjort av mig!
Jag kan med all rätt vara så jävla stolt!
Och det är jag!

Mitt segervarv gör jag på scen 29/3. (Hur det än går och vart jag placerar mig på den tävlingen, så kommer min stund på scenen vara mitt personliga ärovarv).
Jag har vunnit över mig själv och tagit mig ända till mål!
Allt annat är bara en bonus!

Här kommer lite info för Er bloggisar som kanske är intresserade av att komma och se på "Battle of Scandinavia 2014";

29 mars på "Estrad Arena" mitt i centrala Alingsås.

09.30 börjar dagen med Intro.

Entré för publiken kostar 300:-

Ni kan läsa er till mer information och i vilken ordning tävlingsklasserna kommer att gå, på www.battleofscandinavia.com

(min klass, (bikini fitness), kommer att gå ut sist under dagen, altså, någon gång under eftermiddagen)

No comments: