Friday, March 28, 2014

Morgonmys, och förväntningar...

Happy Friday bloggisar!
Ni kan ju gissa om jag är uppspelt!
Jag är SÅ otroligt förväntansfull!
Det är något stort på gång ;-)



Jag och Tor vaknade av en fiskmås som skränade utanför fönstret i morses!
Det ger sommarkänslor, och solen skiner! :-)

Vi tar det lite chill här på morgonen framför Barnkanalen, innan frukost!

När jag har lämnat Tor på dagis idag, åker jag hem och fixar det sista innan avfärd.
Ca 15.00 i eftermiddag kommer min goding hit, hämtar upp mig och vi åker till Alingsås :-)

Psst! bloggisar ;-)
Håll utkik på bloggen i kväll!
Innan registreringen, klockan 19.00, så kommer jag att lägga ut en helbild, (i färg givetvis), på mig i min tävlingsbikini!
Den blir då officiell och är inte längre någon hemlighet ;-)...

Soon to be revealed;


Håll till godo...

Blog ya later!
Ha en FABulicious day!
PoK/ Trasdockan


2 comments:

Åsa said...

Jag gissar på att den är grön.. :)
Ska bli himla kul att se!

<3 Åsa

Linda said...

Vi får väl se ;-) Kraaaam