Sunday, March 23, 2014

Sista benpasset och update med coachen

Godkväll bloggisar!

Så var det söndag, och 6 dagar kvar till min tävlingsdebut! :-D Im SO exited!


Jag är just hemkommen från gymmet!
Har precis haft telefonkontakt med Camilla.
Inte så mycket att snacka om! Vi vet båda vart jag är formmässigt och poseringsmässigt. Jag skickade en film i fredags på poseringen och hon hade inget att påpeka.

Eftersom min vikt dock sjunkit ännu mer, så rådde hon mig att ligga lågt med Cardion, eller möjligtvis öka kosten om jag ändå kände att jag ville köra cardio.
Imorgon får jag altså äta lite mer, eftersom jag har mina måndagsgubbar i spinningen imorgon kväll.

Vill dessutom bara utfärda en liten hyllning!
Sista ben-passet innan tävlingen är avklarat!
Det käns SÅ skönt! :-)
Jag kände mig låg på energi, men på rent vres tog jag mig igenom passet och jag är toknöjd!

Knäböj

Rumpa


...och vader



Nu ska jag med gott samvete bara chilla i soffan hela kvällen! ;-)

Ha en bra söndagskväll bloggisar!
(Tänk va; om bara 1 vecka har vi sommartid! :-

PoK/ Trasdockan



No comments: