Thursday, March 20, 2014

Ensiffrigt!...värt allt enformigt...

God torsdagsmorgon!
Can't wait to go get My bikinibottoms today :-)... So exited!

Idag är det bara 9 dagar kvar!
Stort!, att äntligen se bara en siffra ticka neråt! 
Det käns så värt all enformig kost och strikta rutiner som jag levt med senaste månaderna!

Jag befinner mig på upploppet nu, jag har avklarat min resa och bara några få dagar återstår innan jag får visa upp mitt resultat som jag har kämpat för!
Det är nu jag njuter, glider...in i mål ;-)

Det är en härlig känsla, att längta efter att komma till gymmet, inte bara för att vikterna och Cardion får mig att bra, utan även att få träna, och se sin kropp som jag har arbetat så hårt för i speglarna.
Haha, på gymmet har jag bara ögon för mig själv!... Men med all rätt ta mig fan!
Jag kan stolt strassa omkring och känna mig FAB, för jag har jobbat så hårt!

Jag är sjukt stolt över de resultat som jag har uppnått!
Det skulle vem som helst vara om de hade gått igenom samma resa som jag, (ni som har gjort det vet vad jag talar om ;-), så ni som sitter och läser detta och tycker att det verkar ytligt... Ja!, det är just det det är!, men jag skäms inte för det!
Gör det själva, innan ni dömmer isf!

Have FAB bloggisar!
PoK/ Trasdockan 



2 comments:

Whisper in the wind said...

Du har rätt att vara så ytlig du vill, your life your rules. Och att du har dokumenterat din resa kommer du att ha glädje av i framtiden. Önskar att man själv hade varit bättre på det (inte bara ur träningsperspektiv utan allmänt). Lycka till med slutspurten, och du kommer att äga scenen!

Linda said...

Åh, tack för dina uppmuntrande kommentarer. Verkligen fint och genomtänkt skrivna. Tack ska du ha.