Friday, March 14, 2014

Friday, let the weekend begin!

En härlig förmiddag på gymmet är avklarat.

Poesingpractice done!

Jag har just fått i mig min lunch, ( knappt) idag. Vissa dagar är det verkligen svårt att orka äta upp min mat :-/...
Börjar väl bli lite trött på min hyfsat enformiga måltidscykel...
Men det får det vara värt!

Under dietens gång har jag fått en del frågor om jag inte tröttnar på min mat, och om jag verkligen tycker att det är gott?

Det är verkligen olika från dag till dag, (och beroende på hur hungrig jag är), men eftersom jag haft ganska stora begränsningar vad gäller kosten så har jag gjort vad jag kunnat för att variera den ändå.
Men i det stora hela så ska jag medge att många dagar har den mat jag äter bara varit just näring.
"Jag äter inte för det är gott, jag äter för jag måste, Det jag måste", typ lite så.

Nu ska jag bara fixa mig iordning lite, sedan börjar min jobbhelg med en kvällstur idag.

Ha det gott!
PoK/ Trasdockan

No comments: