Sunday, March 9, 2014

Barnkalas för hela slanten!

Japp, Nu när Tor fyllt 5 år så tyckte jag och hans pappa att det var dax att introducera detta med barnkalas i hans liv.



I eftermiddag hade vi hyrt en av stadens skolgymnastiksal, och dit kom 15 av Tors dagiskamrater för att fira av honom.

Hinderbana, lekar, paketöppning, korv med bröd, disco, cupcakes, mera lek och avslutningsvis, fiskedam med godispåsar som fångst ;-).





Jag tror och hoppas att min skatt är nöjd med alla paket, tårtor och kalas han haft i helgen.
Endast det bästa är gott nog åt min skatt.

Det är en trött motherRagdoll som jobbar av helgens sista timmar nu innan jag får komma hem och chilla!

Sorry för dålige update i helgen!
Busy, Busy as ususlly ;-)...

Hoppas ni har haft en riktigt bra vårhelg!
PoK/ Trasdockan

No comments: