Saturday, February 27, 2010

Lördagsfeelings!

Det är lördag och jag känner det ut i mina nymanikyrerade fingertoppar ;-)...
Gammla takter sitter i och den där förväntanfulla känslan av att en bra festkväll står runt knuten har etablerat sig inom mig...En känsla som jag känner igen sedan på den tiden jag var ute och festade aningens oftare än vad jag är nu för tiden.
Det kommer bli en härlig kväll med ett härligt gäng tjejer ifrån bygden =).

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, fixa mig i ordning och dra på mig ett nyinskaffat svart litet nummer...sedan är jag redo ;-)
Vill önska Dig en bra kväll!


Efterrätten den bästa är.
Tor ville INTE lämna ifrån sig skålen med fruktpurré igår eftermiddag.








1 comment:

Veronique said...

Vilken fin blogg du har! Ta gärna en titt på min med, om du har tid :)