Monday, February 1, 2010

Rapport



Hejsan bloggen!
Helgen, (fredagkväll och hela lördagen), har bestått av arbete för mig del. Lite förkyld kände jag mig igår och kallt som bara den var det var det ute så det blev en innedag och på kvällen gick jag och Tor till min mamma en sväng för att få lite miljöombyte. En ganska så tråkig men ändå skön helg har vi haft ;-)...jag är inte förkyld i alla fall så innedagen gav resultat ;-).

Jag och Tor startade upp dagen med soft morgon här hemma. Planen var egentligen att vi skulle åka till badhuset för att träffa vännerna efter BVC-besök, men det blev ändrade planer och badhuset besöker vi på onsdag ist, så jag passade på att duscha och fixa mig i ordning lite innan vi gav oss av till BVC.

Denna veckan är det ju dessutom dags att ta den 2:a sprutan mot svininfluensan för Tor och som tur var så kunde BVC-sköterskan ge den redan nu så vi slapp komma tillbaka i eftermiddag...Nu är jag beredd på att feber kan komma till Tor i eftermiddag/kväll eftersom det tydligen är vanligare vid andra sprutan än första. Tor reagerade ju inte alls på första...

Ikväll är det gymmet och spinning som gäller, (hoppas jag), jag hoppas bara på att hinna till spinningen ikväll. Jag ska nämligen på ett möte inne i stan 16.30 och är inte helt säker på att jag hinner komma iväg i tid till spinningen som börjar 17.30...beror helt på mötets längd..

Om jag inte hinner så struntar jag i träningen idag för i så fall blir det spinning tisdag, onsdag, torsdag...och förhoppningsvis lite kondition och styrka, (min vanliga gymrutin), på fredag, (om jag inte jobbar).

No comments: