Monday, February 1, 2010

6 månader

För ganska så exakt 6 månader sedan så påbörjade jag mitt nya liv med träning och lite nyttigare kost. Jag började med 1 gång i veckan och var snart uppe i 2...sedan 3 och nu är det för det mesta 4 dagar i veckan som jag besöker gymmet.
Jag känner stor skillnad vad gäller energi, mental hälsa och mina knän gör inte längre ont när jag böjer mig, och jag märker visst stor skillnad när jag plötsligt kan ha kläder som jag hade för några år sedan, och de kläderna som jag köpte nya för bara 3-4 månader sedan faller av mig eller bara hänger.
Det är uppiggande och motiverande, men jag har inte sett skillnaden bredvid varandra förens idag;
























Mindre fettmängd, betydligt mer muskler, och 13 kg skillnad...

4 comments:

Sofia said...

Oh my God!! Där ser man skillnad ja!! Sexy babe på båda dock ;)

Linda said...

Haha, ja skillnaden syns mer än jag faktiskt trodde =) Tack!

sandra said...

ååå va kul..=) syns verkligen skillnad..=) ha de gott kram

Linda said...

Tack ska du ha. Vi ses nästa onsdag =)...