Tuesday, February 9, 2010

This morning...

Jag och Tor vaknade tidigt idag och satte genast igång dagen med renbäddning, tvätt-fix och annat plock här hemma. Tor är verkligen den bästaste hjälpredan ;-)...
Jag känner att idag är en sån där dag som jag verkligen ska ta vara på för jag känner för att städa och fixa här hemma =)...och det hör inte till vanligheterna att känna för precis...

Det kan ju vara så att livet käns lite lättare nu när veckan är "kort", eftesom M var ledig igår.
Det var verkligen välbehövd familjetid som vi fick spendera tillsammans igår...Det gjorde oss alla gott och jag tror att det också var därför som Tor somnade så tidigt efter en dag fylld med äventyr på stan + massa far+son-tid...
...dessutom har vi roliga planer för kommande dagar...

I eftermiddag har vi fikadate med fina mamas och kids här i byn.
Det är Ida och Wallentin som står för kalas idag då vi även ska passa på att fira att Wallentin fyller 1 år i nästa vecka...*helt unbeliveble*
















Mamas little helper...


No comments: