Monday, March 1, 2010

Nu vågar vi oss ut igen...

Äntligen!, efter mer än 1 veckas "isolering" här hemma, så har vi vågat oss ut med Tor...och gissa om Tor tycker det är skoj att få se andra människor och miljöer...Han skiner som en sol.
Igår gav vi oss ut en sväng till stan för att titta på lite möbler inför flytten och för att köpa lite födelsedagspresenter till Tor.

Idag på förmiddagen har jag och Tor varit på café Grace här i byn där vi träffade Ida och Wallentin för lite fika, sångstund, lek och bus...och nu vilar Tor innan vi ska ge oss iväg till stan då jag har frisörtid i eftermiddag.

Tor må vara frisk och kry nu, vilket ju käns skönt...M går på pencilinkur och är på bättringsvägar, och som jag trodde så åkte jag på en ny släng av förkyldning...men nu är det bara lite snuvigt för min del...ingen feber eller så iaf...så det är bara att vänta ut och hoppas att familjen ska få vara friska efter dessa sjukveckor ;-)...och att vi är friska till helgen för då vill vi ju inte vara sjuklingar när vi har ett födelsedagsbarn att fira =)...

Jag tyckte att vi kunde ta med vagnen igår eftersom Tor kanske var trött och ville sitta i den när vi gick i stan...men Tor var inte trött och ville helst köra själv...



No comments: