Saturday, February 27, 2010

Off to månadens sista arbetspass

Hann göra en "lov" på stan igår innan gymmet.
Blev en update på min skönhetshylla med lite favorit produkter.
Dessutom fick jag en neccesär med Lancomeprodukter *luck*.


Jag sitter här och äter lite frukost innan jag ska dra mig iväg till jobbet.
Jobbar bara en kort förmiddagstur idag, då jag inte kunde ta kvällen av den "delade turen"...så det käns som jag lätt kommer överleva månadens sista arbetspass ;-)

Ikväll är det tjejkväll och utgång som gäller och jag är superladdad =D...

Ville bara önska Glad Lördag!

3 comments:

Moa said...

Ååå! Nu blev ja avis! Ja vill åxå ha ett nytt läppglans ;-)

Ida said...

Åh delad otur =) skönt att bara gå den ena!! Japp ladda nu för ikväll smäller det =))

Linda said...

Moa; Haha, du som köpte 2 senast...De är lovely!

Ida;Ja, jag laddar. Har just kommit hem och hunnit göra mina naglar...Man vill ju vara vacker när man ska ut på stadshotellet ;-)...