Saturday, February 13, 2010

Happy kväll!

Vi har varit en sväng ute och åkt lite på eftermiddagen. Vi åkte dit vi ska flytta och hälsade på Niklas som är i full gång att fixa med huset dit han ska flytta...så vi kan flytta in i vårat nya,(= hans nuvarande)...Vi blir ju grannar snart, och det kommer bli FAB!

Jag dricker cava i kväll och just nu väntar vi på just Niklas som ska komma och äta och titta på melodifestivalen med oss...det blir pizza för grabbarna...jag däremot är ståndaktig och håller mig till sallad ;-)...men jag är säker på att jag kommer tigga en tugga på Ms pizza också...
Imorgon blir det jobb för min del...både morgon och kväll då jag går "delad tur". Jag trodde ju att detta skulle bli en ledig helg, men de ringde tidigare idag och frågade om jag inte kunde komma in imorgon. Jag är hur som helst glad för min lediga fredag och lördag...så att jobba imorgon blir en bra avslutning på helgen...särskillt som jag och M har planer på att hyra en romantisk komedifilm på kvällen när jag har kommit hem, (Alla hjärtans dag till ära),...så jag har ju något kul att se fram emot under dagen...
Nu önskar jag Happy kväll till dig!

2 comments:

VBF said...

Like mother, like daughter säger man ju fast vi blir ju "like VBF, like niece"......Jag härmed utnämner dig till Cavaqueen of örslösa. Puss vännen. Happy Valentines.

Linda said...

Ja, just det. Cavaqueen of Ö-lösa är ju inte dumt...
Happy Valentines to you too...Hälsa Pia!