Friday, February 5, 2010

En härlig fredag

Jag och Tor har haft en bra fredag.
Förmiddagen spenderades på stan med bästaste Anna-Stina. Vi lunchade och shoppade lite.
Grattis kära du till din examen och ditt nya jobb! Jag är så happy för din skull =)!




Anna-Stina blev favoriten när hon delade med sig av sin chokladboll...och min kycklig/avokado-bagel var plötsligt inte så intressant längre ;-).

När vi kom hem tyckte Tor inte att det var dax att äta...inte lunch i alla fall...hellre youghurt, så det blev hans "lunch" innan vi gav oss ut på härlig promenad här i byn.
Då träffade vi grannarna som fick en liten i förra veckan...och plötsligt blev det faktum att Tor faktiskt snart är 1 år ganska så givet...även om han fortfarande är min lilla bebis, så finns det tydligen mindre...åhhh så söt den lille var =)!

Redo för prommis
Nu ska jag fixa iordning lite innan mamma kommer och jag ska ge mig av till jobbet...3:e fredagen i rad nu...Najs!
Jag tror att mina killar har planer på att åka till svärmor och svärfar ikväll när jag inte är hemma. Det blir kul för Tor att träffa sin farmor och farfar lite =)...
PoK/ Trasdockan
Ha en bra fortsättning på denna FAB fredagen!

4 comments:

Linda said...

Tittade in! Hoppas Du har en bra helg.

VBF said...

Jag kom också på idag att Tor snart fyller 1år så det blev några födelsedagspresenter inhandlade......
Kram J

Linda said...

...Du kommer väl och lämnar dem också så jag slipper dricka min cava själv? ;-)...Hörde att VBF #2 kommer till dig snart...Ni kommer få kul!

VBF said...

Ska försöka med personlig leverans men "banken" röstar på posten (tyvärr). Kram till er alla, mina kära... <3