Thursday, February 11, 2010

Strålande dag!

Det är en strålande morgon vi möts av idag och jag känner lycka i hela kroppen.

Idag står städning på schemat...tur att jag hann städa lite innan tjejerna kom igår också så slipper jag göra allt idag. Igårkväll ringde det nämligen ett par som ville komma och kolla på lägenheten idag...och då kan det ju vara bra att ha något sånär ordning här hemma ;-)...(så mycket ordning som nu går med en vilding som river och kletar överallt ;-)

Efter jag har ägnat förmiddagen åt städning har vi planer på att åka en sväng till Öppna Förskolan där vi har bestämd date med Ida och Wallentin...och dessutom kommer ju där att finna andra mammor och barn så det ser vi fram emot idag...

Hoppas att Du också har en fin dag framför Dig!


Tor väljer sina sovställningar, och igårkväll hade han intagit denna... något "fängslande" kan tyckas ;-)

2 comments:

Elin said...

Vår dag kunde nog inte bli mer lika. Vi har varit på öppna förskolan på förmiddagen och nu ska jag städa för det kommer några och ska titta på vår lägenhet ikväll... hehe. Hoppas ni får det trevligt på "öppnis"! kram

Linda said...

Haha, där ser man =)...Liiite roligare att städa när man vet att något bra kommer ut utav det =). Vi hade trevligt på Öppna Förskolan...sedan var det bara hem och fortsätta städningen...men nu närmar jag mig iaf ett slut ;-)...Hoppas ni också hade kul på "öppnis", och att det går bra med visningen ikväll =)...