Wednesday, February 24, 2010

febertopp

Natten har bestått av 40graders feber, gnäll och snor...
Tor har varit skonad mot sjukdom under sitt knappa år, men nu verkar han ha fått sig en rejäl dos sjukdom...och mammahjärtat gör mer ont nu än någonsin annars.

Hoppas att denna natten var "toppen" på förkyldningen och att det bara kan bli bättre från nu...men ska jag vara ärlig så käns det rätt meningslöst att hoppas på någon snar bättring för tillfället...käns som Tor kommer få kämpa länge med denna förkyldningen...

3 comments:

Anonymous said...

hejhej på er
inte för att det är ngn tröst men vi sitter i samma situation:(
malte har varit förkyld med feber i 1 v, men nu "bara" massa snuva, gnäll o matvägran:(
hoppas det ger sig snart. nu har jag blivit smittad o är dunderförkyld, så vår isolering här hemma lär fortsätta:(
ha det gott o krya på er!
kram malte o anna

Sandra said...

hej.. jaa ucch va hemskt de är när dom små är sjuka... men jag hoppa satt han blir bra snart.. tänkte att ni kanske vill komma hit på en fika-dejt när ni är bättre.. =) ha de gott och massa krya på dej kramar till Snygge Tor... ;) kramkram

Linda said...

Anna; Japp...ca 1 vecka sedan som förkyldningen kom krypandes till Tor nu också...hög feber har han haft sedan i lördags...både jag och M var förkylda innan Tor så jag antar att vi smittade honom...och nu har Tor smittat tillbaka på M igen...jag är enda friska för tillfället...men får väl se hur länge till...Hoppas att ni också kryar på er snart för denna isoleringen är inget skojig...

Sandra; Ja, vi kommer gärna på fika-date när vi är bättre. Hoppas på att kunna pricka in en dag så vi kan få träffa söta Tea också?...Hoppas ni har det bra och att ni får vara lite friska nu efter all sjukdom. Kraam!