Saturday, February 13, 2010

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Sedan igår eftermiddag hade jag sett fram emot och planerat en förmiddag allderes för mig själv här hemma...åh vad jag har längtat. Hemma själv lixom!...det har jag varit sammanlagt 1 ynka timme sedan Tor kom till världen...det skulle bli LYX!
M ska nämligen iväg och hjälpa sin pappa och Tor skulle följa med för att vara hos farmor...

Men...no luck för mig...i stället blir det jag och Tor hemma som vanligt...och vad ska vi göra då?...det är -15 grader ute så inte ens en prommis vill jag ge oss ut på...ne det blir hemma och försöka fixa lite med en rastlös Tor i hälarna...

Jag hade 1000 gånger hellre jobbat käns det som just nu...

/ En något besviken mama...

2 comments:

annett said...

förlåt! Men jag är lika ledsen. Vad ska jag göra nu? Längtar efter Tor ,men vill inte att han får halsfluss kram farmor

Linda said...

Ne...någon sjuk kille vill vi inte ha här hemma...och det gjorde ju inte så mycket egentligen...bara att när man har sett fram emot något så blir man först lite besviken innan man har hunnit ändra om planeringen i huvudet...Men han var mysig kille så det gick allt bra =)