Wednesday, February 24, 2010

M är hemma tidigt...

M hade med sig en vit ros till mig idag för mitt i all sjukdom här hemma så har vi något att fira ;-)...
Jag blev såklart jättehappy!

M är hemma tidigt eftersom han själv har gått och blivit lite krasslig...käns som det är en tidsfråga tills jag och får mig en släcg av förkyldning igen ;-)...*men hoppas inte på det*

Tor sover, och sover...och sooover...
Jag ska bege mig iväg till gymmet för ett svettigt träningspass...och sedan tänkte jag basta efteråt...(har ju hört att det kan hjälpa viktminskningen lite...visserligen bara vätska antagligen...men skönt är det och värt ett försök =)...dessutom säkert bra att svettas ut lite slaggprodukter ur kropen.
Jag vill bara inte åka förens Tor har vaknat så jag vet tempen och läget lite...

Hehe, i vanliga fall skulle man väl bli glad av att upptäcka att typ ALLA festkläder är för STORA...men eftersom det närmar sig lördag, (=tjejkväll och utgång på stadens hotell), så får jag lite smått panik att inte ha någonting att ta på mig...jag får helt enkelt leta vidare ;-)

2 comments:

VBF said...

Du brukade ju ha en vääääldigt fin rosa & svart tunika/klänning.....
Hihihihi..... Kram (skönt att Tor har kryat på sig)

Linda said...

Ja...det var fina tiden när man bar festens finaste klänning ;-)...