Monday, February 8, 2010

Family!

Idag har det varit världens bästa måndag...
Efter gymmet i förmiddags var det bara för mig att åka hem och fixa mig iordning lite innan jag och mina älskligar gav oss iväg till stan för att shoppa och luncha på Ms lediga dag =)
Det blev klädshopping för mitt presentkort som jag fick i julklapp och det blev lite vanlig dagligvaruhandling på ICA...men det viktigaste var att det blev en dag på stan med mina älsklingar!






Vi lunchade på Rörstrandsmuseéts café. Det var supergod pastasallad med pesto, svarta oliver och lufttorkad skinka som stod på buffén idag...*yum*

Tor var gladis och åt lunch han också...








Vad vore en lunch på stan utan kaffe och lite kaka efteråt ;-)


















Gick nästan vilse inne på denna toaletten ;-)...speglar i taket också...but why?























Tor på EMmöbler...det är FAB att få traska runt själv. Bara att mamma och pappa måste hålla totalkoll på vad jag får tag i...










2 comments:

Ida said...

Åh va mys å bara va å äta gottit!! Rörstrands är super det är mitt och jeanettes favvo ställe när vi brukar luncha =) Ses im!

Linda said...

Kan jag förstå =)...Det var inte sista gången vi var där...Japp, ses imorgon!