Thursday, February 25, 2010

Bättring?

Tänk att det 1 år sedan idag som jag hade BF...Det betyder att det är 10 dagar kvar till Tors 1årsdag...Fy vad jag var trött på gravidmagen för 1 år sedan ;-)...

Tor har haft hög feber inatt, men nu på morgonen har han inte haft någon feber alls, han har ätit gröt och springer runt här hemma och busar precis som han brukar, så kanske är han på bättringsvägen nu då?...Jag hoppas det i alla fall =)...

Hur som helst så har jag och Tor ställt in daten med Anna-stina idag, för att vara på säkra sidan men jag hoppas att det inte ska dröja för länge innan hon kommer hem på besök, så vi får träffa henne då i stället.

Jag och Tor ska såklart ha en lugn dag här hemma i väntan på att M kommer hem.
Ha en bra dag Du också!


Mina sjuklingar igårkväll. Tor snuttar på nyponsoppa.

2 comments:

Ida said...

Skönt att Tor verkar vara på bättringsvägen,sötisen där har varit sjuk länge nu,det gör ont i mammi hjärtat när dom små är sjuka!! Nu får du försöka hålla dej frisk oxå!! Kram!

Linda said...

Ja, jag måste ju vara frisk för jag vill ju inte missa Lördagesn festligheter =)...