Thursday, February 25, 2010

...men jag gillar mest min trotsiga 1åring...

Idag har Tor varit sitt vanliga jag.
En feberfri, (men snuvig), kille har snurrat runt här hemma så jag hinner inte med honom när han river ur skåp och lådor...*precis som det ska vara ;-)*...
Visst har det varit ovanligt lugnt här hemma, och jag har hunnit med ovanligt mycket under de senaste dagarna då Tor mest har legat utslagen i sin puff, eller sovit i sin säng...men jag gillar mest när han är den vanliga trotsiga ,(snart), 1åring som han är ;-)...

Dock tog sig Tor en 3 timmars lång nap i eftermiddag, men så sjuk som han har varit så är det klart att det sätter sina spår, så en lugn fortsättning på veckan för hans del får vi ändå räkna med så han blir helt friskis...





Tor åt nyss "mellis".

Han har varit friskare på maten idag, så han har faktiskt fått i sig frukostgröt, 1/5 burk mat, och en joggilino...käns bra i mammahjärtat ;-)


2 comments:

farmor said...

skönt att få se en bild på sjuklingen.Då behöver inte farmor vara så orolig. Då får vi hoppas att febern stannar borta och att tor friskar på sig

Linda said...

Ja, han ser lite pigare ut på dessa bilder =)...(än de när han ligger i sin puff).
Ja, hoppas att febern håller sig borta, men han får allt hålla sig innomhus veckan ut innan han får följa med någonstans ;-)...viktigt att han blir riktigt frisk!