Friday, February 26, 2010

Mama worries...

När vi var på BVC senast, (vilket är ca 1 månad sedan), så hade Tor gått ner 60 gram. Jag misstänkte att han skulle ha gått ner lite eftersom han hade fått tänder och matvägrat en hel del under den tiden...
Nästa vecka ska vi dit igen på 1 årskontroll och jag misstänker att han kommer ha gått ner ännu mer nu. Han har fått ytterligare tänder, och nu har dessutom varit sjuk och matvägrat för det.

Jag har precis laggt över bilder som ska framkallas, till ett minneskort, och när jag ser på bilder från i julas så ser jag verkligen vilken skillnad det är.
Då var han en knubbis...nu är han så smal så...
Han rör ju på sig mer nu när han går...jobbigt bara att inte äter mer också, vilket han ju borde tycker jag...

Hoppas att Tor snart ska få lite mer aptit igen för det käns inte bar att han blir för smal...då följer han ju inte sin tillväxtkurva ordentligt...


Tor på julaftons-kväll 2009


No comments: