Friday, February 12, 2010

Äntligen Fredag!

Mina tulpaner står fortfarande ståtligt i sin vas...Härligt!


Idag är det jag och Tor som far iväg till badhuset där vi ska träffa vännerna. Badet har ju tyvärr blivit inställt de 2 senaste veckorna men idag har jag LOVAT Tor att han ska få plaska och leka på badhuset.



Han har just somnat efter frukostgröt, för att samla lite energi inför badet, och jag håller på att packa badväskan.



I helgen har jag inget jobb, (vad som är planerat ännu iaf), så jag ser fram emot en helg, (och inte vilken helg som helst, utan alla-hjärtans-dag-helg), tillsammans med mina älsklingar =)...

Förresten...det verkar som paret vi visade lägenheten för igår var mycket intresserade...
Skönt om det är klart redan så jag slipper ha fler heldagars-städ inför visningar...

Ha en FABalicious Friday!

2 comments:

Ida said...

Åh så fint,visst är det lovely med tulipaner,inte annat än att man längtar till vårkanten nu =) See you soon in the badhus=)

Linda said...

Jo,jo springfeelings är bra härligt. Japp vi ses snart...