Thursday, February 25, 2010

En saknad tid...

Jag på ett av våra favvo-förfest-ställen, "Kings Tun", i Kingston.


Ibland när jag minst anar det så kommer en gammal skiva fram som jag fick av en vän som jag träffade när jag bodde i england. Nu i morses hände det igen och nyfiken som jag är så kan jag såklart inte låta bli att titta igenom bilderna även om jag har sett dem förr ;-)...det var dock bra länge sedan.

Det var en magisk tid och jag saknar en del av de vännerna som jag träffade när jag bodde där. Lite kontakt har jag med några av dem, andra har jag ingen kontakt alls med, men med olika liv, i olika delad av sverige och världen så är kontakten för dålig...

Ibland tillåter jag mig själv att gå tillbaka i tiden några år och känna känslan att leva som man levde då...och när Tor ropar så vaknar jag och kommer på att verkligheten är annan nu ;-)...Två helt underbara, men ack så olika liv!

No comments: