Thursday, June 13, 2013

WiFi is da shit!! :-)

Hej bloggen!
Godkväll till alla Er starka bloggisar där ute!
Idag har varit en mindre bra dag, men, jag håller huvudet högt, och humöret uppe.

Min jobbdag har iaf varit fantastisk! Jag älskar mitt jobb, min arbetsplats och mina kollegor.

Träningen gick SÅ bra.
Hade mycket att ge idag, och var gött pumpad i axlar och biceps när jag svansade ut från gymmet ;-)...

Ikväll har jag och Tor varit nere vid sjön.
Lugnt och skönt, och Tor trivs så gott här på landet där han kan röra sig och sysselsätta sig mer fritt.

Vi håvade grodyngel och annat skoj som Tor uppskattade.
Lika trött var min skatt denna kväll, och somnade direkt efter sagostunden ikväll :-)...


Håvning pågår för fullt ;-).
Vilken tur vi hade med vädret, att det hade slutat regna ikväll.

Jag har anslutit till Papis WiFi, så nu borde jag kunna blogga obegränsat även här på landet ;-)...

Nu är det denna maman som njuter av en stund själv i soffan, med "Criminal mindes" på TV, och skojjigheter i helgen att se fram emot :-)...

Ha en härlig kväll att FABULOUS bloggisar!
PoK/ Trasdockan

2 comments:

Lena Askerlund said...

Underbara unge! Han blir nog biolog, i allafall som fritidsintresse:-)

Linda said...

Ja, det kanske han blir. Han njuter i naturen iaf, det är en sak som är säker :-)