Tuesday, June 11, 2013

Mamma är en förebild

Godmorgon bloggen!
Nu är det dax för träning igen.
Älskar morgon/ förmiddagsträning :-), då är det inte så mycket människor i gymmet.
Det blir ett benpass idag, alltid lite ångestfyllt såhär innan, eftersom jag vet vad det innebär rent smärtmässigt ;-)....
Men såååå underbart efteråt, när man kommer på att man överlevde ;-)...

I eftermiddag/kväll blir det jobb för min del, så mamma ska ha min skatt idag, och hämta honom på dagis.
Det blir mysigt för dem, då de inte har haft så mycket tid tillsammans det senaste.
Mamma läser ju till lärare nu, och har under senaste terminen läst på 150%, och praktiserat på det :-/.
Men nu är hon färdig för terminen och jobbar "bara" 100% i snar, vilket innebär mer tid för henne att göra lite roliga saker också. Jag vet att hon har saknar Tor.

Mamma; Du är så beundransvärd! Du klarar minsann ALLT du ger dig in på, bara för att du är så målmedveten och driven. Det ser jag upp till <3

Hade en mycket skön dag hos min pappa!
PoK/ Trasdockan 

No comments: