Monday, June 24, 2013

Shopping i Uddevalla

Hej bloggisar!
Idag har Trasdockan varit på shoppingrunda... Igen!
Förra måndagen var det Trollhättan som gällde, och idag åkte jag med min lillebror till Uddevalla, då han skulle åka till IKEA, också passade vi på att åka över till "Torp" också :-)...

Jag gjorde såklart lite fynd :-);
Bland annat hittade jag denna färgklick att bära soliga dagar i sommar.
Så fin <3.... Love the color!
...och inne på inet, fick jag detta headset till min IPhone av Linus. Han tyckte att sådana behövde jag ha när jag går mina PWs... Passar ju utmärkt i färgen till mina Asics-träningsskor. :-)
Tack älskade lillebror!

Väl hemma tyckte jag och Danne att vi behövde komma ut lite, så jag tog på min nya skjortjumper, (det syns dåligt på bilden men den har små guldiga nitar på axlarna) :-)...

Så vi käkade lite och bara myste på "Café O Bar" uteservering :-)...
Härliga sommar!, jag gillar verkligen sådana här spontana påhitt och fria dagar...

Nu ska jag få lite ordning på mina katastrofnaglar här hemma och bara njuta av semesterkväll i soffan :-)...

No comments: