Monday, June 3, 2013

Maxat benpass

Hej bloggen!

Körde "benpass från helvetet" som Stefan utryckte det idag när jag kom till gymmet!
Jag kan väl säga att det var by far, det mest smärtsamma, roligaste, givande, och totalt benkrossande benpass jag någonsin har kört!

Vi fokuserade på knäböj idag, och med vilodag igår + rätt uppladdning i helgen och vid frukost, så maxade jag än en gång ;-) *stolt*.
Körde knäböj 5a med 85kg!
Det är typ 20 kg mer än min kroppsvikt!
Vi har nu nått min nivå på benträningen, och jag tror och hoppas att inom några månader kommer jag köra squats med 100 kg ;-)... Stark tjeja!
Bra mör i benen nu iaf, love it!

Ikväll blir det MC tur med pappa, känner att jag behöver komma ut, få lite frihetskänsla och bara njuta just idag!, och vädret är inte dumt heller ;-)

Hoppas ni har en bra start på veckan bloggisar!
Har ni börjat nedräkningen till semester ännu?
Det har jag :-), 3 veckor kvar!

Maxvikt i squats idag! Stolt som fan!

Tänk dessa ben väl deffade och tonade :-P... Längtar!


No comments: