Thursday, June 6, 2013

Fu*k you... I'm stronger than you are!...

Godkväll bloggen!
Ville mest bara dela med mig av lite funderingar här på bloggen det sista ikväll.
Sedan ska jag sova.

Jag skev ju tidigare idag om att jag mötts av många positiva ord vad gäller hur min kropp sakta men säkert börjar förändras. Jag älskar det, och en del personer i min omgivning är öppna och positiva till mitt tävlingssatsande, vilket jag glädjer mig för. Tack till de som stöttar mig!
Bekräftelse är en mänsklig rättighet och ett driv för oss alla.

Tyvärr är det ofta vanligt, (kanske tillochmed vanligare), att människors avundsjuka drabbar de som har stora ambitioner och är målmedvetna.
Starka människor kan många gånger upplevas som hot i småsinta personers ögon.

Sedan jag öppet, gick ut med min satsning angående tävlingen, (en dröm som för mig har funnits sedan flera år bakåt i tiden), så har jag även mötts av mycket nedvärderande kommentarer, nedbrytande, och rent ut sagt diskriminerande kommentarer, på gymmet, men också av andra.

Vad de människorna inte förstår, är att starka, målmedvetna, drivna, och såpas egoistiska personer som KAN sätta upp mål, OCH kämpa för dem, är allderes för självsäkra för att ta åt sig av deras låga småsinthet, deras låga självkänsla, och omotiverade personlighet och uppenbarelse.
Just det; Det är just det dem är!, personerna som låtsas att de står så högt i kurs, och ser ner på Er.

I mitt fall; Vill jag bara säga till de dom, som av någon anledning känner behov av att hysa SINA egna tvivel på mig...;
JAG har bara börjat min resa!... 
So Fuck you!..., I'm stronger than you are!...
   

Till alla Er bloggisar där ute som kämpar för något, har ett mål, och inte är rädda för att öppet jaga Er framgång, vill jag bara säga att Ni är otroliga! 
Jag är säker på att Ni är många!
Jag respekterar stort Er som står upp för Er själva och era mål i livet, i medhåll, och motgång.
Tro på DIG själv, DU är den enda som har inverkan på DITT liv!


Godnatt nu 2 all of ya FAB peeps out there!
PoK/ Trasdockan

No comments: