Sunday, June 16, 2013

Alströmertrofe'n, så var min dag

Hej bloggen!
Jag måste verkligen be om ursäkt för usel uppdatering igår och idag.

Men jag har inte glömt Er bloggisar!
Gårdagen var SÅ givande och lärorik på så många sätt, och full rulle hela tiden så någon tid för blogguppdatering fanns inte, och på kvällen var jag väääldigt trött så det blev helt enkelt bortglömt.

Jag åkte till Alingsås tillsammans med Stefan.
Tänk vad snällt av honom att ta med mig dit.
Inte dåligt att se på sin första tävling, (kag har ju aldrig varit på en kroppsbyggartävling i någon form, någon gång förut), och få vara med vid förberedelser, registrering av tävlande, och få det stora ansvaret att under pågående tävling sammanställa och räkna dommarpoäng och skriva dommarprotokoll.
JAG var först av ALLA att veta vem vinnaren i varje klass var ;-)

Intro med alla tävlande på scenen.
Mäktigt! :-)

Body Building juniorer;

Body Fitness korta klassen:

Fina Alexa tog hem ALLA segrar vid var tillfällen hon visade sig på scen.
Stolt att hon tränar på samma gym som jag, och dessutom är flitig motionär på mina spinningpass.
Hon inspirerar mig mycket :-).
Stort GRATTIS, till dig Alexa!

Min utsikt under tävlingen...

...där jag satt och räknade allderes för mycket huvudräkning för vad jag är van vid ;-)...
Men jag är så glad att jag nu har den erfarenheten, och kände under tävlingen att jag hade ett stort ansvar :-)... *stolt*

Jag vill verkligen TACKA Stefan som gav mig denna möjligheten.
Jag kunde inte haft en bättre start på min fitnessresa i fitnessbranchen.
Jag hade en superkul dag, full med upplevelser, erfarenheter och möter med trevliga människor i fitnessvärlden :-).
Ovärderligt! 

Så fin tröja fick jag, och blir ett minne för mitt liv :-)

Nästa tävling att åka på, då endast som åskådare, blir SM i oktober.
Då får jag även se Bikini Fitness tävla, som jag själv ska börja mitt tävlingssatsande :-)...






No comments: