Tuesday, June 18, 2013

Posering= inspiration!

Hej bloggen.
Jag trallar omkring här hemma i träningskläder och mina tävlingsskor.
Älskar det!

Jag har övat lite posering nu på morgonen, helt nyvaken och eländig, men det gör inget ;-)...

Jag försöker hålla självförtroende och motivation uppe, även om de senaste dagarna har jag känt mig låg i min tro på mig själv...
Fast jag vet att det bara är hjärnspöken...
De har inget att säga till om :-P...



Ha en skön dag bloggisar, själv ska jag iväg och luncha med min vän Peter idag, innan träningen. Benpass väntar idag! :-)

PoK/ Trasdockan

2 comments:

Anonymous said...

Tack för lunchsällskapet.
Blev ju rena Kinderägget:
God mat, trevligt sällskap och underbart väder.
//Peter

Linda said...

Ja, visst Peter! Perfekt picknick-lunch i grönskan. Tack ska du ha själv. Härligt att se dig :-). Kram